副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

BB生日蛋糕

上星期弟弟生日,之後又打1歲針,再忙忙碌碌海馬仔網課,話咁快又一星期!

上星期弟弟生日,之後又打1歲針,再忙忙碌碌海馬仔網課,話咁快又一星期! 介紹返整俾弟弟嘅BB生日蛋糕先!  自己整俾BB嘅蛋糕真係一份好好嘅禮物! 因為佢好為食, 追住我俾佢食!   我本來諗住味道應該好淡口,咦,大人嘅我都覺得幾好味喎! 同埋唔怕食埋啲cream,因為係低卡乳酪! 所以打埋食譜分享俾 各位有興趣整蛋糕俾BB嘅媽媽/爸爸~ 記得 。 。 。 首先要BB對蛋和乳酪都無敏感,咁就可以試啦   #以上分享都係個人照顧BB記錄 #每個BB嘅加固方法和進度都有唔同 #純粹作參考 #海馬弟弟 #加固日記 #12m #肥嘟嘟 #開心寶寶 #二寶媽媽 #生日蛋糕 #生日   材料 士多啤梨 8粒(原粒) 士多啤梨 5粒(切碎) 希臘乳酪 2杯   蛋白 5隻 糖 40g 奶 60g (奶粉開嘅奶 都可以)   蛋黃 5隻 低筋麵粉 80g 油 45g   6吋 圓形蛋糕模     1.將雞蛋的蛋黃蛋白分開,容器無水無油,蛋白不能沾有蛋黃 2.蛋黃加入油攪拌均勻,篩入低粉後刮到無粉無顆粒 3. 蛋白分3次加入糖打發到濕性發泡 4. 挖一半蛋白過來蛋黃糊混合好(但要輕手,以防翻拌次數太多導致消泡),然後將蛋黃糊倒入剩餘的蛋白裏面攪拌到均勻 5. 6寸模具包上錫紙3層,將蛋糊倒入模具震走大氣泡,放入裝了一半水的水盤,一同放入焗爐   焗爐120度 30分鐘 焗爐140度 30分鐘 焗爐180度 15分鐘   6.出爐後震兩下立刻倒扣1小時,完全冷卻就可輕鬆脫模   7.切好士多啤梨粒備用。另外蛋糕橫切一半(蛋糕面我會切平,切走嘅部份就自己食),喜歡嘅就可以將蛋糕切成心形/方形,好隨意 8.在其中一片蛋糕上,搽上薄薄一層乳酪,再放上士多啤梨粒,之後就放上另外一片蛋糕上去。在整個蛋糕搽上乳酪,搽完之後在蛋糕面放上原粒士多啤梨做裝飾(士多啤梨可切平以便立直放上蛋糕面) 9.放雪櫃一小時後即可享用