副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

想秀髮都keep住年輕,Kerastase幫到你

想keep住年輕keep住靚,除左要好好保養皮膚之外,頭髮健康都係非常重要架! 

想keep住年輕keep住靚,除左要好好保養皮膚之外,頭髮健康都係非常重要架!  皮膚變老,都仲可以化妝修飾, 但係頭髮變老,就真住好難遮,唔通日日戴帽咩! 所以我一直都好注重頭髮健康, 點樣可以keep住頭髮年輕?  今次我就試左Kerastase嘅逆時光至臻修護套裝。 一直都有用Kerastase,我鐘意佢嘅產品選擇夠多,唔同嘅髮質、季節…等,都可以搵到最適合自己嘅產品。 今次呢套逆時光至臻修護套裝。就係最啱我嘅。 套裝包括: step 1 潔淨 - 逆時光至臻修護浴髮乳 可以賦活強韌,奢潤修護髮絲。 step 2 護理 - 逆時光至臻修護髮膜 高效沁潤,強韌柔滑。 step 3 滋養 - 逆時光至臻香氛修護精華 每天使用一次,就可以keep住頭髮順滑,影相都睇得到嘅柔順。  大師級調香,少少就可以香噴噴, 味道清新唔會過濃,用完會發出淡淡優型嘅香氣,仲帶俾我地奢華嘅修護,咁就可以Keep住年輕Keep住靚啦!  #Kerastase #Kerastasehk #Chronologiste #LiveBeyondTime #VeryPersonalCare