副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

慶祝幼童生日的親子餐廳

今年細仔3歲,來到哥哥2歲時生日慶祝的餐廳。餐廳是熊小館,我選擇了九龍灣megabox分店。

今年細仔3歲,來到哥哥2歲時生日慶祝的餐廳。餐廳是熊小館,我選擇了九龍灣megabox分店。 熊小館以顧名思義以熊為主題,每張桌都有小熊公仔。環境都算寬敞,有些枱仲可以見到人溜冰。熊小館有個範圍是給小孩玩樂,地方不大,但有書、熊仔、廚房、車等玩具,在等食物期間小朋友可以進來玩。 至於食物方面,有3個兒童餐選擇。我點給兒子的兒童餐分別有肉醬意粉、粟米粒、腸仔及熊仔造型啫喱,再配上橙汁。不過味道一般。 到了大人,我點了2人餐,分別有蒜蓉包配蔬菜湯。我覺得蔬菜湯幾足料,微辣幾開胃。 之後主菜點了肉眼扒薯條及芝士蜜桃汁雞腿飯。肉眼扒叫了7成熟,味道就一般,有點「筋」。後者我覺得幾好食,芝士味重,蜜桃味香,味道夾。 當日甜品是雪糕,如果唔想吃甜品,可以選擇另一個二人餐,有前菜冇甜品。   飲品方面會有檸茶咖啡,我加錢$8點了冰熊橙汁,主要為了打卡,冰熊超可愛。   由於兒子生日,最後點了心太軟生日版,職員會準備蠟燭火機,成個擺碟好靚,有小熊頭像及Happy birthday的字。心太軟切開內裡的朱古力湧出來,個人覺得心太軟幾好食但偏甜了一點。 整體感覺是讓小朋友來玩來吃個飯不錯,食物味道還好,而且價錢合理。   ***❤️ IG: jasss_1920 Youtube: Jasss1920