副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

香香椰子油~ L.I.F.E.「有機呵護肌膚套裝」試用

早前參加左mamibuy試用活動,拎左一套L.I.F.E.「有機呵護肌膚套裝」試用體驗,用左一排發現其實都幾好用!介紹下呢份試用套裝先,雖然叫做試用,不過都有好多支野~而且每一支都唔係用完一次就算,都

早前參加左mamibuy試用活動,拎左一套L.I.F.E.「有機呵護肌膚套裝」試用體驗,用左一排發現其實都幾好用! 介紹下呢份試用套裝先,雖然叫做試用,不過都有好多支野~而且每一支都唔係用完一次就算,都好大支下架!試用套裝就包括:(左起)有機冷壓初榨椰子油X1、免洗消毒液X2同Life洗手泡泡X1 呢套野入面我覺得椰子油真係好好用!一打開蓋已經有陣椰子香出黎,而且好潤! 我本身都有用開椰子油,用黎搽髮尾,治療乾燥皮膚。純天然成份BB又唔會敏感。(其實仲有好多用處,大家可以GOOGLE下~) 呢支真係好潤,我諗遲下秋冬應該會好有用! 加上呢支細細支,方便帶出街用,佢又會做左我奶粉袋常備既其中一樣野啦! 自從屋企有左小朋友之後,就開始十分十分注重清潔,洗手液同消毒液就一定要有架啦!不過洗手泡泡液就第一次用,開頭見佢細細支,家下用落都幾襟用,原來一吱就係泡泡黎,D泡泡出黎好細好綿~ 至於消毒液,睇番說明原來佢係一隻「可食用」配方~可以噴落D食具呀碗仔等佢自然揮發。咁方便就梗係要帶出街用啦!佢仲有介紹到可以噴落D玩具呀床仔呀度消毒,不過我自己就有用開野去抹就未試過,大家不妨可以試下!