副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

「基因改造 BB」,你又點睇?

近日新聞不斷討論「基因改造 BB」議題,我睇完新聞後,為人父母的我,即時唸:嗰 2個 Twins BB 以後不用再怕爸爸會係生活上傳染到愛滋病俾佢地,唔係更人道咩?

近日新聞不斷討論「基因改造 BB」議題,我睇完新聞後,為人父母的我,即時唸:嗰 2個 Twins BB 以後不用再怕爸爸會係生活上傳染到愛滋病俾佢地,唔係更人道咩?   唔通咁樣都唔係叫「見死不救」?點解全世界 D 醫生都咁大反應要反對佢?唔通佢地身為醫生了,就要企係道德高地,要加埋咁多條例及道理係社會到?   之後... 我又唸,其實係咪真係有其他方法?上網 search,做下功課先 .....     問:個 BB 如不「改造基因」,就天生會有「愛滋病」嗎? 根據 香港衞生署網頁:性接觸是主要傳播途徑 (在此不討論 BB爸爸愛滋病的由來)、其次是母嬰感染、血液傳染:共用注射針針筒、不當傷口處理等。 哦,咁即係就算BB爸爸有愛滋病,個女是天生不會有愛滋啦!   問:「基因改造 BB」的需要? 話雖如此,BB 咁細,(身為人母很明白) 仲有咁多年要爸媽照顧。萬一傷口處理不當受感染,亦真的有一定的風險嘅! 賀建奎亦回覆:「基因改造,不僅針對是次愛滋病例,還包括很多家族性遺傳病等。」   當然,亦有醫生學者質疑是次「基因改造」的真確性。但我們姑且先當真有其事。     問:「基因改造 BB」的不必要? 中大醫學院副院長盧煜明在報道解釋:「實驗過程中除了改變目標基因外,亦有機會同時改變其他基因,例如會導致嬰兒出現癌症。 他又指,有關實驗會改變人類下一代的基因圖譜,而衍生出來的問題或會在幾代之後才浮現。 現時有關技術發展尚未成熟,人類亦未有道德共識,再加上目前已有技術可以減低愛滋病毒帶菌者精子中的病毒,認為有關的實驗並非必要。」   哦,明白!即現今科技,除改變了目標基因外,仍有很多不能預知的下一代/ 或未來的潛在風險。     但如霍金謂:「超級新人類快將誕生!」只但願「自主進化」中的「基因改造」科學實驗過程,能按步就班而已!   他朝一日,在不久的將來,如果你有得選擇,你會把你的孩子「基因改造」嗎?   文 、圖: 曾媽三寶     「 親子遊踪」Blog: TsangMama3b.blogspot.com Yahoo 親子頻道 (香港媽咪幫/MamiBuy) -駐站部落客: https://mamibuy.com.hk/home/14827 Babykingdom, 親子王國 (BK Milk) -駐站作者: https://www.baby-kingdom.com/article/?author=589 Press Logic - Bloggers 專欄: https://mami.presslogic.com/2018/07/17/article/31319 「 親子日誌」FB 專頁: 曾媽三寶