副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

環境舒適服務貼心 ~Urban Cafe~

係旺角,通常朋友第一個反應係周圍都係人。加上有番咁上下年紀,都唔多想迫,所以朋友好少揀旺角呢區聚腳啦!

係旺角,通常朋友第一個反應係周圍都係人。加上有番咁上下年紀,都唔多想迫,所以朋友好少揀旺角呢區聚腳啦!   今次信義妹不斷提及 Urban Cafe 搞到朋友都為咗我去一趟旺角。點解會提及呢?因為之前因工作關係偶然到Urban Cafe 環境同鬧巿成為強烈對比,服務又貼心,確實與朋友談心底話的好地方。   講番食既先,點了 set dinner $268   是日餐湯~粟米濃湯~ 濃湯甜而不膩,口感豐厚,唔會稀如水,倘有少量粟米粒加添口感。   是日沙律 沙律菜新鮮唔會帶苦澀味,配上香滑的芝麻醬開胃又醒神 主菜有好幾樣選擇,有飯,意粉,肉。   西班牙黑毛豬肋骨配薯菜 淋度適中,容易切開又唔會成件骨肉分離。肉質亦都唔會太實,女仔可以保持儀態溫柔地食。味道帶少少甜,屬濃味,如果食開比較清淡會覺得有少少鹹,但配上伴碟的沙律菜味道就剛剛好啦!而薯菜係薯角,外脆內軟,喜歡香口的一定鐘意。   雙重芝士肉醬意大利麵 芝士控的信義妹係唔放過架!濃濃的芝士配上彈牙意粉。肉碎與蕃茄醬配合剛好,唔會太多醬,醬汁剛好可以將意粉拌好。鹹度適中,蕃茄醬唔會太酸,與芝士味的鹹配搭恰到好處。 套餐包$38飲品一杯,可以補差價點其他飲品。我地補$4, 點了熱的蜂蜜紅棗茶,為晚餐畫上完美的句號。   地址: 旺角彌敦道566-568A號僑建大廈2樓