副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子韓燒餐廳 ~炑八

我同老公都好鍾意食韓燒,不過燒嘢食係都要多d時間,小朋友通常都食到冇耐性。  好彩,比我搵到間親子韓燒,炑八韓烤親子餐廳 。

我同老公都好鍾意食韓燒,不過燒嘢食係都要多d時間,小朋友通常都食到冇耐性。  好彩,比我搵到間親子韓燒,炑八韓烤親子餐廳 。 入到去,門口有個育嬰室,已經比我一個好印象,話明親子,幫BB換片同喂奶嘅育嬰室係必備。  小朋友比入場費,就可以進出遊戲室、試著韓服、同埋有一碟餅餅零食。    遊戲室好乾淨好靚,有波波池、滑梯、小廚房、圖書等等,最受歡迎一定是波波池呢。 我地叫左水冷面,同埋開心燒烤二人套餐,豬牛雞都齊,有韓式LA骨牛排、牛小排、牛腩肉、豬五花、雞腿。最特別係有個「摩天輪」,上面有即炸小食,如炸雞、魚糕串、牛肉紫菜飯等,小朋友至愛!    其他仲有韓式小碟、麻醬沙律、無限添加爐邊嘅芝士粟米 + 泡菜蛋。 我同老公慢慢燒嘢食,哥哥妹妹就去遊戲室。兩兄妹玩一陣之後,返埋枱,我地就剛剛燒好一堆嘢食,可以開餐喇 。 我地仲試咗水冷面,荔枝果茶、水蜜桃茶,食完熱辣辣,再飲個凍冰冰,最後加埋石窩綠茶雪糕,滿足晒。   特別一提,逢星期四晚,餐廳會有工作坊,每次主題都唔同,今次係同小朋友畫海底世界。假日嘅下午同夜晚,又會有魔術師到場,小朋友同大人都一定喜歡。