副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

《遲來的寶寶過敏測試》

天使媽咩都遲鈍過人,連戴小朋友做過敏測試都等到囝囝19個月先去做。

天使媽咩都遲鈍過人,連戴小朋友做過敏測試都等到囝囝19個月先去做。 剛剛測試完醫生講: 「你囝囝好OKAY呀,大部份野都冇過敏反應,唯獨是水銀同鉛比較過敏。」我心諗之前睇過兒科醫生又話我個囝食物過敏。 我再問過敏測試醫生:「咁係點理解?」 醫生解答:「水銀方面,你就唔好比小朋友食海魚同海鮮;但可以比小朋友試下淡水魚/蝦。」 我又再問:「咁鉛咧?」 醫生解答:「鉛方面,生活之中經常都有機會接觸到。例如:染色的木製玩具、塑膠玩具。或食水方面都會有影響,可以安裝去重金屬的濾水器。」 醫生又補充話:「雖然你囝囝對於動物毛髮屬於低敏,但都唔好比佢接觸到比較好。」   原來我一直誤解囝囝一食魚就起敏感粒粒,就唔比魚佢食,係錯的...... *純粹少少分享,希望新手媽媽襯早戴BB去做過敏測試,唔好好似我咁。