副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

育兒心得 | 幼稚園面試攻略講座:提升勝算三部曲

早前出席了幼稚園面試攻略講座:提升勝算三部曲,香港輔導教師協會榮譽顧問,前喇沙副校長 趙榮德先生提及一些要點我們必須緊記!

早前出席了幼稚園面試攻略講座:提升勝算三部曲,香港輔導教師協會榮譽顧問,前喇沙副校長 趙榮德先生提及一些要點我們必須緊記! 禮貌重要過學識 : 識答問題冇禮貌學校也未必會收, 有禮而不識答也可成功 面試當天讓孩子保持心情愉快 : 面試前不要罵孩子, 俾佢食鍾意的食物 講座中也介紹了「白因子」,試用了一星期,覺得幾好用 白因子可取代酒精消毒,無毒性、無刺激,可快速除菌、降低接觸感染的機率 用完隻手唔會乾爭爭, 又唔會有陣味   陀住Ho Ho既時候已經開始食魚油丸補充DHA,希望增強BB腦部發展。而發育中的孩子也需要大量DHA來幫助腦部成長。 英國佳兒素 EQUAZEN eye q,內含DHA、EPA、Omega 3 & 6,對小朋友腦部同眼部發展好重要。而且產品經過牛津大學證實 eye q 獨有天然Omega-3 黃金比例嘅DHA同EPA比例,可以提高專注力、閱讀能力、記憶力、學習能力。 我都買左幾盒俾HoHo食