副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

教你做個精明孕媽咪!有咩簡單方法止孕吐?

作為準媽媽,由懷孕開始就會好注意自己的飲食吸收,因為你食咩胎兒就食咩,不過大家都知道孕初期的胃口係好難控制,有機會無胃口,甚至反胃出現孕吐,有好多孕媽咪會食酸嘢或者辣嘢止嘔,甚至食炸嘢先能夠令自己胃口

作為準媽媽,由懷孕開始就會好注意自己的飲食吸收,因為你食咩胎兒就食咩,不過大家都知道孕初期的胃口係好難控制,有機會無胃口,甚至反胃出現孕吐,有好多孕媽咪會食酸嘢或者辣嘢止嘔,甚至食炸嘢先能夠令自己胃口好D,不過無論食咩都好,最緊要唔影響自己同BB,盡量吃自己想食既,好過咩都食唔落就更加無營養啦!     止孕吐建議: 1. 採取少食多餐方式,減少因飽肚感而出現的孕吐感 2. 多睡多休息:增加休息時間亦都可以幫助減孕吐嫁 3. 盡量唔好一次飲一大杯水   飲食食譜建議: 1. 閒時食用健康零食,好似蘇打餅,以免因肚空空而出現嘔吐感 2. 煲薑水:切幾片薑加一碗水,煲至半碗水就可以飲用 3. 煲檸檬水:方法亦同上面差不多 4. 煲白朮茶:準備白朮40克,洗淨後加三碗水,煲到一碗水後飲用 5. 陳皮煲粥:以陳皮加米煲粥,幫助消化之餘,仲可以下氣止嘔 6. 大家都可以選擇飲用止嘔糖水,好似甘蔗生薑糖水都幫到嘔吐嫁!   懷孕初期一般指懷孕的零至三個月,孕媽咪除咗吸收日常一般營養外,最重要攝取足夠葉酸同其他元素,特別鈣同主要維他命,以支持胎兒係孕媽咪肚內能夠得到足夠營養,支持胎兒的全身成長發展呀!   其他坐月文章分享: 坐月要識補!孕媽咪必知坐月進程! 坐月坐得好,原來有好多好處?!坐月好處大公開! 教你做好神隊友的角色,讓太太坐月坐得好,渡過舒服的時刻!   **以上坐月營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」