副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

熟悉的味道 ~ 虎標萬金油(紅色)~

信義妹的婆婆在生時很喜歡塗萬金油,因為老人家總有地方疼痛,搽了就舒緩多了。 有時信義妹俾蚊叮蟲咬,婆婆都會搽一啲係患處消紅祛癢。

信義妹的婆婆在生時很喜歡塗萬金油,因為老人家總有地方疼痛,搽了就舒緩多了。 有時信義妹俾蚊叮蟲咬,婆婆都會搽一啲係患處消紅祛癢。   成份帶有天然草本成份 強力抗菌的樟腦, 消炎止痛的薄荷和玉樹油,去寒暖胃的丁香油,更有促進血液循環,改善關節痛的肉桂油。   百年信譽,超過100個國家銷售,安心使用。   其實仲有其他小用途架~~    打開樽蓋放係房就可以驅蚊蟲啊~~~~   還可以放係鞋櫃祛除異味~   當然少不了的係,肚痛時,搽係肚度減輕痛楚啦~     更多資料: https://www.tigerbalm.com/hk/range/3/range_products/TIGER_BALM_RED/)           信義藍星札記 Facebook Page https://www.facebook.com/IncredibleShunyeemui/ Instagram https://www.instagram.com/IncredibleShunyeemui/