副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

媽媽預防骨質疏鬆等問題 - 攝達+D孕婦鈣

生左 Zoie 兩個多月,ZOIE 既磅數開始越來越重,自己要經常抱住,行幾步就會腳痛和小腿抽筋。始終自己年紀唔細,骨質流失會更快,最擔心是骨頭變脆,所以會選擇每天服用 " 攝達+D孕婦鈣 " 來預防

生左 Zoie 兩個多月,ZOIE 既磅數開始越來越重, 自己要經常抱住,行幾步就會腳痛和小腿抽筋。 始終自己年紀唔細,骨質流失會更快,最擔心是骨頭變脆, 所以會選擇每天服用 " 攝達+D孕婦鈣 " 來預防骨質疏鬆等問題。 服用 " 攝達+D孕婦鈣 " 含有維他命D3, 有助預防骨質流失及疏鬆, 它鈣吸收率比傳統鈣 (如珊瑚鈣,海藻鈣等碳酸鈣) 為高, 可空肚服用,而且不會引致便秘及胃氣, 一次過補充媽媽鈣質吸收,隨時服用是適合繁忙媽媽所需。 了解更多 : http://www.citracium.com/products/%E6%94%9D%E9%81%94d%E9%88%A3%E7%89%87 ** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 ** ------------------- 希望大家睇我的試用分享文, 如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。