副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

告別黑炭腳 我要變白天鵝

我好鍾意帶小火子同陽光玩遊戲,不過每次玩完都會俾同事話曬黑左好多,腳一定係重災區⋯因為我每次去玩,都係諗住塊面唔曬黑當嬴,有人的心態跟我一樣嗎?

我好鍾意帶小火子同陽光玩遊戲,不過每次玩完都會俾同事話曬黑左好多,腳一定係重災區⋯因為我每次去玩,都係諗住塊面唔曬黑當嬴,有人的心態跟我一樣嗎? 曬黑左之後真係好難白返! 惟有成個夏天都同黑炭腳做朋友⋯不過原來而家除左臉可以做facial之外, 全身都可以!   上星期我就去咗位於銅鑼灣嘅 Collawhite 膠原嫩白中心.   Collawhite 地點便利之餘,環境都好舒服。 我喜歡 Collawhite 膠原嫩白中心 為客人提供: 獨立房間,房內有梳妝台同淋浴間。只需要舒舒服服咁瞓喺度,美容師就會幫我全身同臉部塗上泥膜同配合專業定制配方,然後在好似太空艙嘅美容機入面休息30分鐘,就可以即時白一度同激活全身膠原BB, 即時收獲白滑嘅肌膚,感覺好神奇呀! 因應客人嘅不同需要,美容師會制定不同療程。不過美白係長期工程,想keep住白滑肌膚,都要努力防曬啊! Collawhite 膠原嫩白中心 德國360全身膠原嫩白BB肌療程 (360 Neo-Collagen and brightening treatment) Facebook: https://www.facebook.com/Collawhite.hk/ 非入侵性;安全 功效:美白;減淡黑色素,色斑;橙皮紋;令肌膚回復彈性 地址:銅鑼灣渣甸街66號 Aura on Pennington 19樓全層 #collawhite #美白 #全身美白 #去黃 #暗啞 #膠原BB #香港唯一 #獨家 #白雪雪 #國際認可 #媽媽扮靚 #扮靚情報 #博盟 #blognet #貓町媽媽親子玩樂扮靚日誌 #collagirls #firstandonlyinhongkong  #膠原嫩白機 #減淡黑色素 #減淡細紋 #妊娠紋 #乾紋 #肥胖紋 #疤痕 #抗老化 #嫩白