副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

染白頭髮同時護髮 - Return® 天然染髮護髮膏

傳統染髮劑較易刺激頭皮,雖然都有白頭髮,因為驚啲化學染髮劑會傷到頭皮,搞到甩頭髮,經常使用容易令頭髮變得乾旱無光澤,當我老公見到 Return® 全新推出天然染髮護髮膏之後,知道係100% 純天然,全

傳統染髮劑較易刺激頭皮,雖然都有白頭髮, 因為驚啲化學染髮劑會傷到頭皮,搞到甩頭髮, 經常使用容易令頭髮變得乾旱無光澤, 當我老公見到 Return® 全新推出天然染髮護髮膏之後, 知道係100% 純天然,全無化學成份又唔會傷到頭皮,咁就走去買黎試吓! Return® 天然染髮護髮膏係日本JP研究所研製出的天然染髮護髮膏, 糅合13種海藻精華,不含12 大致敏成分。 透過日本先進的「ION」離子染髮技術, 顏色只附於髮絲表層,不傷害頭皮及髮芯, 避免傳統化學染髮劑帶來的傷害。
 Return® 天然染髮護髮膏備有黑色和深棕色, 精華特別加入日本紅海藻, 可以對抗紫外線(UV)對髮色的傷害,染髮同時護髮, 有效提升髪色濕潤度、亮澤感、豐盈效果。  染髮前先使用深層清潔洗頭水之後才染髮,因每人髮質不同。 塗上Return® 天然染髮護髮膏時,香味天然溫和不刺鼻, 染後不似化學染髮劑咁留有難聞氣味在頭髮上,仲好香添架! 如果想效果更理想,建議在最初使用時,可頻密使用1星期大概2-3次, 持續使用上色效果會逐漸提升。 Return® 天然染髮護髮膏令老公很放心使用, 以後不會再用有化學成份的染髪劑,健康之餘~ 染髮同時護髮,秀髮更豐盈。 @ReturnHongKong  
@3chembio_official 優質生活平台 ( www.threechembio.com )有售 產品價錢:$199/盒 ** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 ** *********************************************** 希望大家睇我的試用分享文,如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 Facebook fanpage: www.facebook.com/magicsiuyee84 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。