副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

12周超聲波睇到性別!唔洗等T21都得

對於已經流產兩次的臭臭媽,每一次產檢都真係好緊張,但好開心臭臭B一路好乖好聽話,不知不覺已經12周了。

對於已經流產兩次的臭臭媽,每一次產檢都真係好緊張,但好開心臭臭B一路好乖好聽話,不知不覺已經12周了。 產檢登記的時候,姑娘已經問定我想做T21 定係Niffy,鑒於上次做Niffy冇check到BB染色體問題,我就選擇左T21。跟住姑娘解釋話雖然一般4-5日出report,但因為準備新年假(我檢查果日係年二十七),所以點都要等過年後才會知道結果。 見醫生的時候,第一句就問,想唔想知係仔定女?我覺得好驚奇,唔係要等T21報告先知咩?醫生笑笑口話,12周可以照到噶啦! 肚皮擦完啫喱,個儀器一擺上肚,醫生就即刻講;“係仔喔!” (真係不愧你收咁貴,真係好快手啊!) 然後醫生放大個“池菇椗”俾我睇,真係好鬼得意啊!原來臭臭B係個仔仔啊! 回想起第一次產檢,係第五周,個醫生都真係好快手,一照就好清楚睇到心跳,同埋唔洗照陰超,只是普通B超就已經在第五周睇到心跳! 也許這就是一分錢一分貨的意思吧, 之前睇600蚊一次的醫生,在12周前的產前都係陰超,真係好唔舒服。但今次,為了可以成功見到臭臭B,為了求個安心,我選擇左一個2600蚊第一次的醫生,銀包雖然好痛,但真心覺得好安心。 anyway,年初七果日收到T21的電話報告,一切正常,好開心又好緊張地等待著下一次產檢與臭臭B見面。 願各位媽媽一起加油!