副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

特式八色小籠包 @ 樂天皇朝

樂天皇朝可說是我的飯堂之一,一個月最少來2-3次,次次阿囝都食都lam lam脷,佢就最中意食原味小籠包,真係皮薄多汁,次次都會點呢味來食!

  樂天皇朝可說是我的飯堂之一,一個月最少來2-3次,次次阿囝都食都lam lam脷,佢就最中意食原味小籠包,真係皮薄多汁,次次都會點呢味來食!     今日我同老公去樂天皇朝撐枱腳,既然小朋友不在就可以試下小朋友唔食嘅餸菜!     皇朝小籠包 $118/8粒 呢個皇朝小籠包一共有八隻唔同嘅口味: 原味 人參 鵝肝 黑松露 芝士 蟹粉 蒜香 麻辣     我自己最中意係黑松露,真係好香好夾小籠包;芝士味都好香濃啊!每個口味都吃得出其味道,真係粒粒驚喜!最唔中意係人參,因為苦苦地,有少少接受唔到,但我都食哂成粒架!       香辣蒜泥白肉 $75   唔太辣,蒜泥很棉幼,白肉卷著青瓜絲,造功細緻,稍為凍左少少,整體很好吃。         清燉雞湯 $62   湯底清甜,啖啖鮮雞味,好喝啊!       白灼秋葵 $65   條條秋葵都漲卜卜,咬下又爽甜,不錯啊!另外也推介蒜茸炒菠菜,師傅炒得很嫩,又夠香,差唔多次次都點~       京醬肉絲配薄餅 $90   肉絲多醬汁,淨吃稍鹹,配薄餅吃就會剛剛好,份量也不少。         上海炒飯 $85   我很喜歡吃樂天皇朝的炒飯,吃過幾款炒飯都喜歡,師傅炒得粒粒飯均勻,香口又惹味,雖然肚子滿滿,都忍不住多吃幾口上海炒飯:)       宮廷驢打滾 $45 看名字不知是什麼,原來是紅豆糯米卷,咬下超煙韌,不太甜,喜歡的。           總結: 樂天皇朝常常吃也不厭,還有很多菜式還未試,可以常來。 次次來都覺得服務很好,待應有禮,上菜快,感覺愉快。   晚餐時段平日來易有位,但都九成滿;周未就很多人來吃,要早些來排隊取票,是東薈城最旺的食肆之一。       樂天皇朝 東涌達東路20號東薈城名店倉3樓326A號舖