副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

非常時期要時刻抗菌 - SkinShield24

非常時期,真係要好好保護自己同家人!預防感染,就要由潔手開始。

非常時期,真係要好好保護自己同家人!預防感染,就要由潔手開始。 我哋嘅雙手成日都接觸唔同嘅物件,絕對係各種疾病的傳播媒介,就算我哋喺戴口罩之前,其實都應該確保雙手清潔,以防病菌從口鼻進入。 要時刻抗菌,就要隨身帶備 SkinShield24。佢係一種長效保濕消毒抗菌劑,為皮膚形成一層持續24小時的抗菌保護。只需取適量於雙手搓揉3-5秒,即可全日殺滅病毒、細菌及微生物,洗手多次仍抗菌99.9%,減低由雙手感染肺炎病毒的風險! SkinShield24係美國製造,不含酒精、無香味,適合任何年齡和寵物使用,安全可靠。 全家每日揉一揉,keep住抗菌99.9%,咁就可以更安心,齊齊努力對抗疫情! 了解更多:https://www.primeliving.com.hk/productDetail.php?id=273&lang=tc ============== 四月媽媽手記 FB: https://facebook.com/april.mamama IG: https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com