副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

<戀上台式料理>海邊食爐端燒

將軍澳海邊最近多咗好多特色餐廳!住喺附近真係幾開心,好似呢間:<戀上台式料理>,就正正係去邊隔離,食物價錢大眾化,環境好舒服。

將軍澳海邊最近多咗好多特色餐廳!住喺附近真係幾開心,好似呢間:<戀上台式料理>,就正正係去邊隔離,食物價錢大眾化,環境好舒服。 主要食台式菜, 仲有烤肉食。今次約埋好朋友一齊食晚餐。   呢度點餐全部都係用QR code之後手機下單的, 可以清清楚楚見到自己叫咩嘢食同埋幾多錢。 佢地嘅烤肉叫爐端燒,如果坐室外會用鐵網+火,我地坐室內就用呢部無油煙的機,第一次用呢款烤食物,覺得幾好喎,無乜油煙,唔會食完成身一陣味,而且烤肉時冇乜痴底,燒出來靚仔! 我地分別叫左A4西冷、牛舌、日本和牛、美國特版牛小排~我哋另外有加購:翠玉瓜、粟米、菠蘿 全部肉類我都覺得好好味,有肉汁和香濃肉味,燒烤出嚟又特別香口。不過略嫌份量比較少,四個人食每人每樣食物都係食一至兩塊。不過因為好好味,所以就係貴精不貴多吧! 我哋另外叫咗台式食物有: 台式香腸: 有紅色同埋黑色, 紅色有啲蒜香,我鍾意食紅色, 兩款香腸都外皮香脆脆, 係滋味小食 鹽酥炸雞粒 鍾意香口小食必點,送走應該好正!淡淡雞肉~ 黑松露花枝丸 黑松露味唔算好香,,不過花枝丸好好味,好Q彈,仲會食到粒粒墨魚肉。 滷肉飯(配三個前菜) 滷肉飯每一粒珍珠米都充滿滷肉油香,好好味。加埋前菜好抵食! 飲品我叫咗白桃烏龍冷泡茶 探探嘅白桃味加上烏龍香,我覺得配燒肉好解膩!鍾意飲茶要試吓~ 老公叫咗椰子芒果沙冰 濃郁芒果香,加埋椰子好有熱帶風情~ 總結成餐飯我哋都食得好開心! 食物質素唔錯,坐得又舒服! 下次會再嚟食~