副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

抗疫的日子 - 在家玩顏色失敗紀

這段時間,媽媽多左好多時間係屋企,好似同藍藍home schooling 咁。依家多左好多時間,媽媽可以試下之前睇到一大堆messy play idea. 

這段時間,媽媽多左好多時間係屋企,好似同藍藍home schooling 咁。依家多左好多時間,媽媽可以試下之前睇到一大堆messy play idea.  有一晚,媽媽搵到屋企冇用既小水樽用食物顏料整左兩支顏色水俾藍藍噴卡紙。  藍藍好努力咁嘗試按出顏色噴卡紙,但係佢原來仲未夠力去按支小水樽,唯有媽媽按著藍藍的手去噴噴卡紙。 藍藍發現佢噴唔到,於是幫佢打開了小水樽,藍藍就當小水樽的水管係畫筆咁畫畫。一切都好好的,直到最後藍藍直接把顏色水倒落地下.... 媽媽真係內心崩潰,但面上不能表現出來,真係人生好難。  這一晚藍藍好奇地玩了一晚,總算是一個新嘗試。 #藍藍的19m