副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子行山樂 - 金山郊野公園 (馬騮山)

第一次一家四口齊齊去行山,地點係已經n年沒有來過的 馬騮山 (對上一次應該是小學吧!)。

第一次一家四口齊齊去行山,地點係已經n年沒有來過的 馬騮山 (對上一次應該是小學吧!)。 今次全程行左約2小時,亨亨今次好叻冇咩扭計,柔柔就有7成時間要抱 (累....)。 圍繞 石梨貝水塘 行左個圈,成條路都幾易行,只有少量斜路同樓梯,沿途可以飽覽水塘的美麗風景。      猴子集中喺公園的入口處,記得唔好拎膠袋喺手上,否則佢哋會以為係食物而搶走。同埋記得只可遠觀而不可餵飼,因為餵飼猴子係違法架。   不過有感呢日郊遊時不時見到地上有垃圾,真希望大家可以自律,自己垃圾自己清,做個有功德心的人!   ============== 四月媽媽手記 Fb: http://facebook.com/april.mamama Instagram: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com