副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

小朋友唔鐘意寫字,仲有咩方法認字? 小小心得分享!

一個唔鐘意寫字、亦冇外補中文、只喜歡睇youtube(冇聲動畫片)、唔係資優生嘅小女孩,成功朗讀中文書!

一個唔鐘意寫字、亦冇外補中文、只喜歡睇youtube(冇聲動畫片)、唔係資優生嘅小女孩,成功朗讀中文書! <看片> 現在同大家分享我自己嘅小小心得... 停課時期,鯨魚好掛念老師同學,我特登拎返學校K1同K2嘅書同鯨魚睇,然後提起學校嘅生活,扮老師陪佢讀書,角色扮演建立開心嘅場景,之後我先朗讀+做動作一次,再教鯨魚朗讀一次,最後由鯨魚自己讀一次,過程要勁讚佢好乖好叻,提升自信心,每日重複一遍,培養佢讀書好習慣,而每一次都要派貼紙或印仔獎勵,令佢覺得讀書係開心,之後再循序漸進朗讀深一點嘅書,好快就可以學識好多中文字,現在鯨魚每一天都捉住我或鯨爸教佢讀唔識嘅字,瞓前都要讀一讀書先安樂,一個月就有咁大改進,我真係喜出望外!! 重點技巧: 1) 先從內容簡單、字句組合相似的故事書入手 (例如方方圓圓系列) 2) 角色扮演建立開心場景 3) 朗讀+動作旨在形象化場景,加強記憶 4) 讚賞鼓勵不可少,提升小朋友自信心 5) 每日要讀一本書,培養閱讀好習慣 6) 最後亦是最重要的一點,抽出時間不厭其煩陪小朋友讀書,千萬不要責備小朋友為甚麼教多次還認不出字 唔希望以上小小分享幫到大家~~   更多親子分享,請Like & Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬Facebook 同IG啦!