副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

宅家運動~全城大熱Switch Ring Fit

最近,日日都匿喺屋企無乜郁動,貝爸爸就買咗switch同ring fit返黎俾我地玩☺️,點知原來真係可以好認真咁做運動!

最近,日日都匿喺屋企無乜郁動,貝爸爸就買咗switch同ring fit返黎俾我地玩☺️,點知原來真係可以好認真咁做運動! 佢唔係剩係得小遊戲咁流,佢有晒啲健身組合或瑜伽動作俾你揀,同埋會紀錄晒你每日做咗幾多運動,消耗咗幾多卡路里。個手環真係好有用,同埋做完好有效果,我玩頭兩日,啲肌肉已經勁痛,習慣咗同埋跟足佢啲伸展運動就會好啲,同埋最緊要有恆心!我玩咗短短7日,真係已經有少少成績! 加上有貝貝做我魔鬼教練,我希望可以堅持落去!雖然好多時我都等佢瞓咗先開始玩,但有時佢望住我做,佢會係咁督促我! 「仲有!仲有!未完!」 「咁樣呀!」 「啱呀!」 「媽媽好攰??」 「加油,努力!」 2Y2M21D —————————————— 喜歡我地一家三口就follow我地啦,仲要 Set 做搶先看呀~ Facbook page: 貝貝Alice-小寶貝夢遊日記   Instagram: bowl_lam