副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Bubba Blue無酒精殺菌消毒搓手液

最近疫情緊張,我帶住仔仔落樓買日用品都唔能夠放鬆,經常要幫佢用酒精消毒,但幼兒肌膚太幼嫩,用得太多酒精會令雙手刺激過敏,佢會覺得好痕。

最近疫情緊張,我帶住仔仔落樓買日用品都唔能夠放鬆,經常要幫佢用酒精消毒,但幼兒肌膚太幼嫩,用得太多酒精會令雙手刺激過敏,佢會覺得好痕。 所以安妮媽媽為仔仔揀選了呢款澳洲原裝入口 Bubba Blue無酒精殺菌消毒搓手液,‭佢採用全天然無味植物配方,‬加入葡萄柚籽萃取物同蘆薈,所以亦有效滋潤及強化幼嫩的敏感肌膚‭。‬ 當中成份苯扎氯銨代替酒精,有效殺死99.99%細菌如葡萄球菌、綠膿桿菌、大腸杆菌、李斯特菌、沙門氏菌等等⋯ 另外值得一讚的係,搓手液的容器就採用PE-DH2的膠樽,穩定性係最高,唔會釋放有毒物質。 細細支方便攜帶,隨時隨地保護小朋友的健康! ========================= 除咗殺菌搓手液,澳洲製造的Bubba Blue 防螨噴霧都非常值得推介! 香港天氣潮濕,屋企很容易有一些看不到的細菌和會令皮膚同呼吸道過敏的塵蟎出現。呢支Bubba Blue 除蟎噴霧使用天然配植物成份,不含化學物質和殺蟲劑,聞起來仲有清新的薰衣草香味架。 我地經常拎佢黎噴沙發,地毯,窗簾,公仔和全屋的床,可以防螨、除臭、除菌,即時同皮膚敏感和鼻敏感講拜拜! 而且適用對象係成個家庭呀!小孩,大人,孕婦,狗狗都可以使用,好放心! ————————————————- 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記