副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

遲來的懷孕記

芝芝一眨眼已經就黎10個月, 今日先正式的起心肝,想記錄一下一直以黎既生活!

芝芝一眨眼已經就黎10個月, 今日先正式的起心肝,想記錄一下一直以黎既生活!   因為想生小朋友, 所以決定要結婚, 非常好運地,婚後3個月已經發現有左4weeks, (我仲好記得我發現前一日先陪我Friend個囡去玩完波波池,我仲狂跳彈床) 係我出發去旅行前既一個星期因為遲左黎M而是但買左支棒黎驗, (我到而家都仲有保留嫁, 話晒一生人只有一次見到既兩條線,因為我並唔打算生第2胎)   當我猶豫左兩秒之後就決定要繼續我既旅程,當無事發生, (而家諗返自己真係好大膽呀,大家千祈唔好試!懷孕初期真係要非常小心嫁) 去到旅行, 我仲照游水食野, 到去完旅行返黎,過左2個星期, 到8weeks時我先正式去睇第一次婦產科, 呢個醫生係朋友介紹, 我無特別要求, 而且我亦無打算要開刀, 我一心想係公立醫院順產,所以無特別去理會睇邊位醫生, 我係瑪嘉烈醫院生產, 自從oscar之後,就一直係荃灣仁愛健康院到做檢查,直到生先再返醫院, 由於我唔係高齡,屋企亦無長期病例,所以就唔屬於需要飲糖水既一類, 所以一直都係普普通通既例行檢查,聽下BB心跳呀,磅下重咁, 而我都有keep住返私家診所到覆診,因為總係期待見下bb,只有係私家診所先可以照下bb, 順帶一提,我自己係有先天性貧血,所以公立醫院係有要求我老公都要去驗血, 如果我老公都有貧血既因子既話, 我地生出黎既bb就會有4分1機會輸要定時去醫院輸血, (係婚前檢查既時候,我地已經check到呢個問題, 咁當然我老公係無貧血既因子,我地先會決定繼續我地既生育大計啦, 初初聽到呢個消息真係好擔心嫁,好在最後都無問題!!) 因為我地婚前檢查既report唔係好耐之前,所以我地只需要將老公既報告交返去醫院,咁老公就可以唔洗抽血驗喇, 幫我老公避過左佢最怕既抽血環節! 係呢10個月既懷孕期,我每1日都非常非常咁期待芝芝快啲出世, 係8個月開始我仲係肚到出左蕁麻疹....真係非常之咁痛苦, 每日都朝早先訓到,訓一陣又起身, 但可惜,芝芝到40週都係無任何想出世既徵兆.....(而家諗返起就覺得佢遲出黎係好好既事) 下一篇將會係遲來的生產日記!!   歡迎聯絡合作和活動,邀稿: Email: risako_ka@yahoo.com.hk Instagram: Tszyuchichi