副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

營養價值高的天然果汁

小朋友的口味有時都幾難捉摸,有時好鍾意食蔬果,但有時又點都唔肯食,唔食蔬菜那段時間,媽媽就最頭痛,怕佢營養會不均衡,又難排便便。

小朋友的口味有時都幾難捉摸,有時好鍾意食蔬果,但有時又點都唔肯食,唔食蔬菜那段時間,媽媽就最頭痛,怕佢營養會不均衡,又難排便便。 呢個時候我就會俾Aidan飲 甜菜根綜合蔬果汁,這款蔬果汁含豐富營養,100%蔬果汁,70%紅菜頭原汁,而且係無糖,無添加,無蔬果的泥味,口感清新,非常好味,仔仔好鍾意飲! 一直都知道紅菜頭的營養價值好高,蘊含豐富鐵質,維他命E,有助補血,以及葉酸含量高,有助幼兒的脊椎發育呀! 而且紅菜頭另一最大營養價值強項,就是其「抗氧化」功效,可以話係女性的天然護膚品! 懷孕中的安妮媽媽飲都非常適合呀!因為孕婦需要葉酸為胎兒提供營養,這款蔬果汁天然葉酸含量高,100g甜菜根含有100μg 。 飲左仲可以促進腸胃蠕動,預防孕期中經常出現的便秘呢! ========================== 好消息,而家仲有輕食套裝,可以俾你一次過試哂兩款健康產品。 草本養生輕食套裝 (甜菜根綜合蔬果汁+靈芝軟喉糖) https://bit.ly/2JahF4Y ========================== 香港老行家 Website: https://lohongka.com.hk/ Facebook: https://www.facebook.com/hongkonglohongka/ Instagram: @lohongkahk ————————————————- 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記