副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【極終懶人食譜】忙碌媽媽岩晒- 15m+及家人都適用

平時大家見開我都係分享啲自家製嘅麵包、蛋糕等,好少見我分享正餐食譜,其實係因為我煮野食真係比較差(笑),所以今次都係分享啲懶人食譜,包成功!(地獄廚神媽媽都識!)

平時大家見開我都係分享啲自家製嘅麵包、蛋糕等,好少見我分享正餐食譜,其實係因為我煮野食真係比較差(笑),所以今次都係分享啲懶人食譜,包成功!(地獄廚神媽媽都識!) 蒜蓉菇菇肉粒飯 材料:(1杯半米份量) 1. 杏鮑菇、鴻喜菇(其他菇都得架) 2. 味林:1湯匙 3. 日本醬油:1湯匙 4. 蒜蓉:1湯題滿(可隨意加減) 5. 牛油:3g (可以加/唔加) 6. 無激素豬肉/牛肉肉碎  做法(超易) 只需要將切好、洗乾淨嘅材料放晒入電飯煲、加入調味料就可以架喇! 煮完出黎唔會太咸,大人小朋友都岩食!如果小朋友牙仔未太夠力咬爛啲菇,可以再剪碎啲架! 呢個懶人食譜真係岩晒在職媽媽!有時想快食都可以試下架! Like我Facebook同follow我會有更多育兒事物分享架! Facebook:https://www.facebook.com/90sMummy/ Instagram: https://www.instagram.com/minarainlo/