副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

自製皮革表心意 有型又實用父親節禮物

下個月父親節,哥哥妹妹已經預早諗緊送咩比爸爸。每逢節日,佢兩個都好鍾意自製禮物比我哋,畫畫、整卡、摺花等,今次就將 DIY 升級,帶佢哋自製皮革啦。

下個月父親節,哥哥妹妹已經預早諗緊送咩比爸爸。每逢節日,佢兩個都好鍾意自製禮物比我哋,畫畫、整卡、摺花等,今次就將 DIY 升級,帶佢哋自製皮革啦。     哥哥整散紙包,妹妹整鎖匙扣。揀好皮料及顏色,導師講解示範後,就開始一針一線自己穿,好考耐性同專注。因為散紙包嘅縫合位比較多,我同哥哥一人整一半,加快速度。期間,我哋不時縫錯,d線亂晒又打結,導師都不厭其煩幫忙整番好。             大概兩個多小時,終於完成作品,仲可以刻字上去添。哥哥妹妹話手指都攰,但非常值得,因為係親手縫製嘅心意嘛。       皮革學堂仲有好多其他皮具整㗎,例如銀包、電話套、鎖匙包、手袋、皮帶、耳機套、編織手帶等,有興趣嘅,不妨都去製作一份比自己、比至愛啦。       「Handsbox 皮革學堂」 FB page: https://www.facebook.com/handsbox/ Website: http://www.handsbox.com