副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

小分享 – 自製小朋友學生相

疫情下唔想帶柔柔出去影學生相,所以今次媽咪就親自操刀,出嚟效果又唔錯喎!

疫情下唔想帶柔柔出去影學生相,所以今次媽咪就親自操刀,出嚟效果又唔錯喎! 幫小朋友影學生相,首要就係有個純色的background。白天光善充足,我用手機拍效果已經很不俗!   影好相之後就要拎去曬。 以快x美為例,曬六張證件相的話就要$60並不便宜,而普通一張4R相片就只需$1.8!在我眼中,分別就只係曬證件相的話會幫我cut埋相。 坊間有好多自製證件相嘅app,可以將影好的學生相fit做一張4R嘅相片,咁就唔怕自己預錯位。而我今次用的app便是「證件照應用」,可以揀選學生相的尺寸,仲可以調校相片的顏色,apple及android均可以免費下載。   小朋友喺屋企影相變得放鬆,就唔怕因為陌生環境而扭計或變得好生硬,仲可以一次過捕捉多個趣怪表情!而且曬足一打 (2張4R) 都只係$3.6!不過要注意快x美最低消費$20,所以就要揀埋其他相一次過曬先得。 ********************** 【證件照應用】 Android:  http://bit.ly/2wUIaIQ Apple: https://apple.co/31myweY ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com