副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

召喚榴槤愛好者 - Duria® 貓山王榴槤冰皮月餅歸來喔~

中秋節就快到喇,老公一家人全是榴槤控,

中秋節就快到喇,老公一家人全是榴槤控, 知道老公想食「果中之王」榴槤冰皮月餅, 見到相已經吸引我既目光, 所以我就準備買返屋企俾佢地品嚐下啦~   Duria® 榴槤冰皮月餅系列全部馬來西亞原裝進口, 從馬來西亞榴槤果園採集最新鮮的貓山王榴槤果肉, 直送加工廠製成冰皮月餅,再直接直運到港。     Duria® 貓山王榴槤冰皮月餅採用100%正宗馬來西亞貓山王榴槤果肉製成,   新鮮帶核果肉,全手工去核,保留純正榴槤果肉融入月餅。     我老公係榴槤愛好者,就俾佢試下啦, 一打開包裝袋,就可聞到濃濃的榴槤味, 榴槤月餅外層冰皮柔韌軟糯嚼勁十足, 裡層果肉幼滑香濃,質感十分軟滑。     Duria® 貓山王炭黑榴槤冰皮月餅 原價: HK$398     第一次見到有貓山王炭黑榴槤冰皮月餅,   睇下包裝原來天然竹碳粉製成的外皮,   可以補充人們在日常生活中普遍攝取不足的礦物質,   所以食月餅都可以有益健康。     Duria®榴槤冰皮月餅內餡全是貓山王果餡,口感綿密,   入口啖啖都係榴槤肉,味道豐富濃郁,   令人吃過以後會ENCORE 呀~~~XDDDD     各位榴槤愛好者,選擇最啱合你的榴槤月餅未呢?   睇完我既小小分享,去下方連結購買所有Duria產品,   購買連結: https://bit.ly/貓山王榴槤月餅   用以上連結購買,再入 discount code: kduria20    (有效期15/9/2020~25/9/2020) 就可以減HK$20!快D 行動啦~~~     換領/銷售點:   千色CITISTORE、惠康超級市場、電訊數碼、笑住買SMILEY BUY指定分店及智文藥房。   地址詳情可參閱以下連結。https://www.duria.com.hk/pages/location     了解更多 :     Website: https://www.duria.com.hk/     Facebook: https://www.facebook.com/DuriaHK       ** 是次產品由品牌提供,謝謝 ** ------------------ 希望大家睇我的分享文, 如有產品試用及活動邀請,歡迎聯絡,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Facebook fanpage : https://www.facebook.com/magicsiuyee84 Instagram : https://www.instagram.com/siuyeeng0111 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。