副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

提升免疫力

都市人工作繁忙,飲食作息欠定時。時不時都會瞓得唔好。而且仲有好多朋友有濕疹問題。有無諗過其實係免疫能力出左問題,但係坊間咁多營養產品,究竟應該點揀好?

  都市人工作繁忙,飲食作息欠定時。時不時都會瞓得唔好。而且仲有好多朋友有濕疹問題。有無諗過其實係免疫能力出左問題,但係坊間咁多營養產品,究竟應該點揀好? 最近認識左生物科技公司Govita,可以係屋企自己做測試,將抽血結果寄返去,就會有專業團隊為我的血液做Telogen測試,可以睇到我免疫力的水平!     打開DNA collection kit ,入面會有一份申請表、採血卡專用袋、酒精棉、採血針。 只需要將採血針刺向中指,等待血滴形成後直接滴在採血卡。採血卡自然風乾後放回膠袋連同已填妥嘅申請表及預備好的信封寄回Govita 。 檢測結果後,Govita 會提供方法和健康計劃,以減低相關疾病的風險。       為左保持健康,我另外配合左食營養品Dexla,主要幫助器官消排毒、增加抵抗力、改善睡眠質素。啱晒長期捱夜嘅都市人,特別係濕疹人士呀,可以調節同加強我地既免疫力,個人都會病少好多~    平時既我好少食保健品,但係呢段時間都係怕身體比較弱會容易中招!尤其湊小朋友,有需要時經常捱夜,食用左一段時間,發覺最大嘅改變係夜晚無咁易醒,可以一覺瞓天光。有左充足睡眠,仲可以提升整體免疫力,成個人都精神左好多,個人都無咁易攰。
     食左Dexla之後,血液報告結果顯示我嘅端粒長度為(0.78),代表比85%同齡人長,結果理想。我嘅免疫系統比較年輕,擁有更強保護能力。(每個人嘅免疫力情況都會有所不同,端粒長短即表示人體免疫力系統水平) **端粒縮短,可能會令免疫力下降導致好多身體疾病出現例如:肥胖、癌症、排毒功能不良等等。 有咗呢個測試報告結果,我就可以更加清楚自己免疫力的水平,如果端粒縮短咗自己就要留意番自己身體情況啦!  如果成日都病,身體比較虛弱嘅人,我都建議可以試吓呢一個療程!     小提士 :高纖飲食、適當嘅帶氧運動、提高抗氧化劑嘅含量、地中海飲食都可以減慢端粒耗損嫁。   大家有興趣嘅都可以上Govita嘅網頁了解詳情。https://eshop.govitatech.com/zh/product/telogen-dexla-bundle/