副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

舒服防菌的口罩

相信而家出街帶一個舒服防菌的口罩仲重要過套靚衫,加上皮膚好易過敏的我,真係好需要一個防敏透氣的口罩,最近我選用了市面上比較小見到的防敏口罩。

相信而家出街帶一個舒服防菌的口罩仲重要過套靚衫,加上皮膚好易過敏的我,真係好需要一個防敏透氣的口罩,最近我選用了市面上比較小見到的防敏口罩。     Med360+ 四重防護防敏口罩 係採用一級防敏面料,擁有雙國際認證,通過敏感測試,能夠防敏親膚,好適合我呢d敏感皮膚的人使用。 * 高透氣不悶熱 * 敏感肌適用 * VFE、BFE、PFE >98% * ASTM Level 2 (美國防護規格) * EN14683 TYPE IIR (最高歐洲防護級別) * 獨立包裝 * 乾淨衛生 之前用過好多口罩,好多時都會令我過敏面紅,而家天氣咁熱,我帶左Med360+ 四重防護防敏口罩,由於佢的面料好柔軟透氣,長時間帶都唔會覺得唔舒服,又唔起毛毛,好舒適透氣,啱晒我用!   * 購買點: Med360+官網: https://www.med360plus.com/med360plus-mask Big Big Shop: https://bit.ly/3fy4MzD Clublike: https://bit.ly/3crGeZ1   ———————————————- 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記 E-mail : AnnieMamaDiary@gmail.com