副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

《草姬-元氣腎寶》

老公是一個家的一家之主!我地一家大細都靠哂佢架啦!我覺得佢都需要補下身,有個健康的體魄好重要(補身唔係女人嘅專利嚟㗎~)

老公是一個家的一家之主!我地一家大細都靠哂佢架啦!我覺得佢都需要補下身,有個健康的體魄好重要(補身唔係女人嘅專利嚟㗎~)     老公工作上比較多嘢要記,感覺佢近排精神差左、 比較易攰所以我準備左「草姬元氣腎寶」俾佢試下       係中藥複方, 依據強肝補腎嘅古方 【六味地黃丸】研製, 再加入靈芝、 淫羊藿同丹參等, 加強補腎功效。 最緊要擁有衛生署中成藥註冊,有品質保證。     除左改善睡眠同疲勞, 仲可以健髮 生產地係香港, 食得都安心 一盒60粒膠囊, 每日2次, 每次2-3粒(空肚服) 好方便就補到~     食左一星期,感覺老公精力充沛咗、失眠情況都減少埋     想了解多啲https://herbs.hk/product/human-vital-super/ 銷售點: 萬寧、ZINOMALL.com                 產品試用/活動邀請/其他合作 歡迎聯絡:tanleesharon2004@yahoo.com.hk 謝謝 Fb: [http://www.facebook.com/leessssfamily]