副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[Satinique仙姬染髮分享]快速執返靚髮色

疫情咁耐都少出街,成年冇整過頭喇!朋友介紹左Satinique染髮劑俾我,話好易用,仲好上色,所以我都立即刻買左盒Satinique仙姬美髮護髮染髮劑自己喺屋企DIY,慳錢又慳時間。

疫情咁耐都少出街,成年冇整過頭喇!朋友介紹左Satinique染髮劑俾我,話好易用,仲好上色,所以我都立即刻買左盒Satinique仙姬美髮護髮染髮劑自己喺屋企DIY,慳錢又慳時間。   屋企有小朋友,要我係髮型屋呆坐幾個鐘,倒不如在家DIY,順便仲可以整理下家頭細務,Satinique染得又快又靚,仲很溫馨咁提供埋小工具,很貼心,比個讚^0^ 呢款Satinique仙姬美髮護髮染髮劑,不要睇佢細細盒,其實份量很多的,以我咁長頭髮都只用左小半支,配埋Satinique易染梳,就可以分幾次用,性價比超高,我之後都會定期用Satinique仙姬美髮護髮染髮劑補下髮根同白頭髮! 平時聽到喺屋企染髮,最驚就係攪到成屋一陣味,而且好怕啲染髮刻整到成啲衫同毛巾,一定洗唔甩。不過用Satinique唔駛怕有呢D煩惱喇! Satinique 仙姬美髮護髮染髮劑,呈乳霜狀唔會周圍漏。包裝盒裡面,除左有手套之外,仲有埋膠斗篷,勁方便,圍住就唔怕嘅整污糟衣服。   將Satinique染髮乳霜唧落梳度,簡簡單單由髮根開始塗,塗完再由頂梳到尾。染完Satinique等20分鐘就洗得。       Satinique好快上色,而且冇刺激難聞化學氣味,掂到頭皮唔會刺激痕癢。在家DIY 方便簡單快捷,配合附送的小工具,自己都可以做到外面髮型屋效果,而且仲明顯有光澤,真的非常滿意!! 產品詳細資料: https://amshop.amway.com.hk/search/?text=%E6%9F%93%E9%AB%AE