副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

每天保持營養均衡 方便好味營養粉

湊住三個小朋友,有時忙到食餐飯都好求其,是旦填飽個肚就算,長久落去,好怕營養唔均衡。

湊住三個小朋友,有時忙到食餐飯都好求其,是旦填飽個肚就算,長久落去,好怕營養唔均衡。   一直都搵緊方便又可以補充營養嘅產品,當然最好係可以比埋小朋友食啦。而 Sunrider 優力濃縮營養粉,就符合我要求喇。一包營養粉,加入清水或任何飲品、食物都得,甚至用匙羹就咁食都得,夠晒方便。       佢以低脂、低熱量、低膽固醇嘅全食物製作,包括山藥、芡實、蓮藕、大豆蛋白,故含有天然嘅生物類黃酮、抗氧化劑、氨基酸及植物生化物質,營養豐富又易於吸收。     飲落口幾清香,阿囡話好鍾意,佢由細到大都咀刁,食得少,係學校食飯,我又管唔到佢食幾多。宜家有 Sunrider 營養粉,就可以幫佢補充每日必需嘅營養,唔怕因為偏食而造成營養不均。最緊要係我哋一家大細都啱飲呀。