副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

為小朋友強肺護喉 - 京都念慈菴兒童枇杷蜜

近來又流感又肺炎,到處都係病菌,小朋友抵抗力差的話真係好容易病!最可怕就係哥哥一病就會傳染到妹妹,呢個時候媽媽真係會心力交瘁。所以必須要防患於未然,幫孩子打好個底,防範病毒入侵!

近來又流感又肺炎,到處都係病菌,小朋友抵抗力差的話真係好容易病!最可怕就係哥哥一病就會傳染到妹妹,呢個時候媽媽真係會心力交瘁。所以必須要防患於未然,幫孩子打好個底,防範病毒入侵! 近來我就俾亨亨每日飲京都念慈菴兒童枇杷蜜,等佢可以滋潤喉嚨,強肺護喉,增強免疫力。   京都念慈菴兒童枇杷蜜的主要成個份之一 - 魚腥草,有清熱丶消炎丶抗菌功效,當中的 維他命C  就有助提升免疫力,亦加入 #蜂蜜 可以滋潤益氣,而 黨參 則有助生津健脾。 佢係橙味好易入口,生津解渴,小朋友實鍾意,亨亨飲到舔舔脷! 獨立包裝方便攜帶,可以直接倒入湯匙中,或加入暖水調開飲用都得,隨時隨地為孩子補充營養,滋潤喉嚨。 ============== 四月媽媽手記 Fb: http://facebook.com/april.mamama Instagram: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com