副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【自煮樂廚】氣炸鍋食譜 | 巴斯克芝士蛋糕

最近第一次整非常火熱嘅《巴斯克芝士蛋糕 Basque Cheesecake》。原來都幾易整。不過好多食譜就用咗「淡忌廉 whipping cream」。而我想同Alfred 一齊親子共食,所以我就棄用

最近第一次整非常火熱嘅《巴斯克芝士蛋糕 Basque Cheesecake》。原來都幾易整。不過好多食譜就用咗「淡忌廉 whipping cream」。而我想同Alfred 一齊親子共食,所以我就棄用淡忌廉而改做全脂牛奶!感覺健康啲,而且味道依然好好!不過唔想焗爆面原來都需要啲耐性同小技巧! 《巴斯克芝士蛋糕》,份量:6吋蛋糕模 忌廉芝士 250克 糖 50克 雞蛋3顆 牛奶 120ml 低筋麵粉 20g 做法: 1. 預熱氣炸鍋160度,準備6吋圓形模烘焙紙。 2. 將已室溫忌廉芝士放入大盆中,用打蛋器攪拌,攪拌至微軟的狀態。 3. 加入糖,攪拌均勻。 4. 將雞蛋逐顆加入,攪拌均勻。 5. 加入牛奶,攪拌均勻。 6. 加入已過篩麵粉,攪拌均勻。 7. 將蛋糕麵糊過篩倒入蛋糕模中,再輕敲幾下,排出空氣。 8. 放入已預熱的烤箱, 160度10分鐘 > 180度5分鐘 > 蓋上鋁箔紙 > 200度10分鐘 > 180度5分鐘,大功告成。如果想要再焦一點,可再用180烤5分鐘。 9. 放涼後入雪櫃一晚即成。   備註: - 如想蛋糕面不爆列或太過焦黑,步驟7的爐溫請多加點耐性及時間去處理,才能得到想要的效果。 - 爐溫視乎不同品牌及食材大小而需作出適當調節。 ================================ (以上資料更新至撰文當日) 聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com 最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred 最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred 追踪更多育兒生活分享,請按 Alfred 成長日記    駐站BLOGGER: