副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

口感滋潤有嚼勁,清甜美味

最近長時間帶口罩,出街都唔敢隨隨便便拉低個口罩,所以飲水的次數就會減小,成日都會覺得喉嚨有d乾,一乾就想咳,一咳就會嚇親身邊的人!

最近長時間帶口罩,出街都唔敢隨隨便便拉低個口罩,所以飲水的次數就會減小,成日都會覺得喉嚨有d乾,一乾就想咳,一咳就會嚇親身邊的人! 所以我最近都會係手袋準備 #靈芝軟喉糖,佢的天然草本配方,味道清甜,生津止渴,而且可以改善口氣問題和舒緩喉嚨不適。 佢的口感滋潤有嚼勁,清甜美味,仲有原味和薄荷味選擇,小朋友都啱食。 ========================== 好消息,而家仲有輕食套裝,可以俾你一次過試哂兩款健康產品! 草本養生輕食套裝 (甜菜根綜合蔬果汁+靈芝軟喉糖) https://bit.ly/2JahF4Y ========================== 香港老行家 Website: https://lohongka.com.hk/ Facebook: https://www.facebook.com/hongkonglohongka/ Instagram: @lohongkahk ———————————————- 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記