副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

創建屬於自己的世界

細細個成日都幻想會有獨角獸,佢哋會生活係一個好夢幻的世界裡面。

細細個成日都幻想會有獨角獸,佢哋會生活係一個好夢幻的世界裡面。 今日就同Aidan一齊用可以有好多變化的 LEGO®顆粒 創作一隻獨一無二的獨角獸,你哋覺得有冇小小創意呢!   今年係LEGO®正式發佈30年首個的宣傳活動,名為Rebuild the World,佢哋誠邀大家一齊回憶起兒時的玩樂時間,以LEGO®顆粒去創建屬於自己嘅世界!   大家可以睇下這條片,一齊砌出屬於自己的獨角獸LEGO啦!Rebuild the World Icon! https://www.facebook.com/LEGOHongKong/posts/1747833872035964 ———————————————- 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記 E-mail : AnnieMamaDiary@gmail.com