副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[有感而發] 有d野一定要堅持己見,唔好錫佢變成害佢

茯柃就黎22個月,trouble 2已經隱約感覺到喇!佢地好清楚知道邊個錫佢邊個易恰d,邊個無咁易恰!

茯柃就黎22個月,trouble 2已經隱約感覺到喇!佢地好清楚知道邊個錫佢邊個易恰d,邊個無咁易恰! 唔知其他媽媽有無呢個情況呢? 茯柃明明係自己屋企食飯食得好好!自己食,唔洗人餵,30分鐘內一定食完! 但去到6299屋企就完全相反!食兩啖就扭扭另另,指下東指下西,又點6299餵下,見到有其他野,仲之係飯枱以外既就要求食! 對於錫孫錫到燶既6299會點做?緊係秒比佢食啦 呢個時候就一定要制止佢地!你要食,可以!食曬飯先!有時佢地會話比dd佢食再食飯,我死都話唔得,食曬飯先! 食飯呢樣野我好堅持,一但你開錯左個頭之後就大鑊! 同埋佢知6299錫佢,一定會比佢!所以佢只會要6299拎比佢食,唔會叫我同爸爸比佢食!呢d叫古惑/醒目?! 呢個情況發生太多次,而家6299預到呢個情況只會同茯柃講,要食曬飯先食得喎/要問左媽咪食唔食得先? 所以有時有d野真係要堅持!唔好錫佢變成害佢! 你大人都唔會食食下飯走去開包薯片食拎支雪條食掛?!係咪先! ———————————————————————————————- 鐘意可以like我地facebook / Follow我地instagram支持下嫁: Facebook 茯柃。媽媽。大小日常 : https://m.facebook.com/veronicadiary Instagram :https://www.instagram.com/nica_chung/