副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【零失敗】小朋友版邪惡小食 可可米脆餅

不需要用焗爐,非常容易做到可可米脆餅, 抗疫在家可以和小朋友一齊做 (可是吃完記得要去刷牙 XD)

#邪惡小食 #小朋友版 #可可米脆餅 #零失敗 莫莉手殘廚房又來喔! 今次同樣都是零失敗簡易親子料理! 抗疾期間大人吃了好多邪惡零食來紓壓, 今次分享這款專屬小朋友版邪惡小食! 可可米脆餅對小朋友來講脆卜卜極邪惡! 困在家悶到發毛, 偶然放縱下都好啦~ 不需要用焗爐,非常容易做到可可米脆餅, 抗疫在家可以和小朋友一齊做 (可是吃完記得要去刷牙 XD) 材料: 可可米、牛油、棉花糖 做法: Step 1 大約4分1舊牛油,細火煮溶 Step 2 落棉花糖繼續細火煮溶 (棉花糖數量視乎你做幾多人份量,我一小盤大約10粒左右) Step 3 棉花糖煮溶後關火 Step 4 倒入可可米於已煮溶的棉花糖,再攪勻 Step 5 倒落長方形器皿 (放牛油紙),放入雪櫃雪藏1-2小時 (不需要放冰格) Step 6 取出脫模,切粒或條狀,完成 追蹤文章更新: 親子育兒 X 生活品味 X 旅遊美食 X 全職媽媽生活日誌 & 鳥寶日常 最近有玩IG, 歡迎追縱: moneilife 跟著莫莉過生活 facebook 請點這