副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

  • kathy 總人氣 104


Hey hey, 自己用完嘅真心推介!
早排得閒d去左salon整頭髮,佢嗰度有隻清潔product係全天然,因為我自己都有養狗同我姨甥仔成日爬喺地,平時拖地用嗰d滴露對佢地真係好危險。我見佢介紹話有銀嘅成分,我番去search左係乜東東,原來佢有除菌功效,d人真係好耐以前已經用佢黎消毒d醫療用具。
佢全個系列有幾款,我自己就買左拖地同廁所專用嗰隻,效果好好,以前清潔完個廁所好快已經有陣up味,用完呢支之後可能佢有抗菌抗霉功效,宜家完全冇up味,仲有天然植物香味,勁正,平時用勁多香氛都han番。
下面係喺間舖d post copy出黎嘅介紹,有興趣可以去望下。

//全系列產品主要成份為:
1) 最高級別的植物性清潔劑、植物萃取物和精油,再加入
2) 銀離子高效消毒除菌

- 100%天然 絕無添加 - 潔淨及除菌性能優秀 - pH 中性 不刺激皮膚 - 可生物降解 對環境0污染 - Sustainable - 符合歐盟標準 - 有嬰兒、小孩和寵物的家庭都能安心使用 - 純天然植物香氣 屋企瞬間變成spa - 英國製造

SHHH
香港上環荷李活道94號地舖//